Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Voeg de producten die je graag wilt bestellen toe aan je winkelwagentje
  2. Klik op het winkelwagen-icoon en klik vervolgens op 'verder naar bestellen'
  3. Kies voor 'Doorgaan zonder account', 'Account aanmaken' of 'Inloggen'
  4. Vul je gegevens in
  5. Kies je favoriete betaalwijze
  6. Je komt nu op de pagina 'Bevestiging'. Controleer je gegevens of alles klopt, klik op 'Koop nu' en rond de betaling af

Veel plezier met je leuke bestelling!

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €4.95, je kunt hierbij ook kiezen voor het afleveren bij een afhaalpunt. 
Er is ook de mogelijkheid om je bestelling verzekerd te laten verzenden voor €7.95

De verzendkosten voor naar België bedragen €9.95

Waarom is er geen gratis verzending?

Omdat er bewust voor is gekozen om de prijzen van de artikelen laag te houden. Verzending is nou eenmaal (helaas maar waar) niet gratis.
Het zijn namelijk niet enkel de kosten van het pakketlabel maar ook het verpakkingsmateriaal zoals dozen, tape, bubbelfolie zodat de kwetsbare artikelen extra goed beschermd zijn, zakjes, verzendlabels en de benzine om alle leuke bestellingen naar het postkantoor te brengen. 

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling achteraf nog te wijzigen. Zodra je bestelling is afgerond wordt het namelijk zo snel mogelijk ingepakt om verstuurd te worden. 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestellingen worden uiterlijk binnen 2 werkdagen verstuurd, meestal levert PostNL het pakket de volgende werkdag bij jou thuis of op het gewenste afhaalpunt. 

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met track en trace code zodat je het pakket kunt volgen.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt een whatsapp berichtje sturen, een e-mail, een bericht via het contactformulier of via de sociale media kanalen. 
Klik hier voor alle contact informatie op een rijtje

Is er een fysieke winkel?

Helaas is er geen fysieke winkel.

Kan ik komen winkelen in het magazijn?

Nee, winkelen in het magazijn is niet mogelijk. Hoe gezellig dat natuurlijk ook is, heb ik helaas geen fysieke winkel en gaat het winkelen uitsluitend via de webshop.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Momenteel is het niet mogelijk om een bestelling op te halen. 

Wat als een product niet beschikbaar is?

Indien een artikel is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de artikelpagina van het betreffende artikel om een melding te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad is.

Zijn alle metalen materialen nikkelvrij?

Ja, alle metalen kralen en onderdelen zijn nikkelvrij.